יום שישי, 5 במרץ 2010

ים המלח




בירצוני להמליץ לכם על ים המלח

א. פני ים המלח נמוכים ב- 396 מטר מפני הים התיכון.
ב. ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם.
ג. במים של ים המלח יש 32 אחוזים של מליחות.
ד. אחוז המליחות של ים המלח גדול פי שישה בערך מאחוז המליחות של ימים ואוקיינוסים בדרך כלל.
ה. ים המלח הוא הים המלוח ביותר בעולם.
ו. המים בים המלח הם מים כבדים, כלומר יש בהם הרבה מלחים: אשלגן, נתרן, סידן, גבס ועוד.

אני הייתי בים המלח ושם ישנתי בחופשה קצרה.
היה מאוד כיף כי פעם אחת אבא הביא את מסכת הצלילה שלו.
ולא תאמינו מה ראיתי בתוך המים תיבת אוצר אני לא משקרת.
לא היצלחתי להגיע כי כול הזמן ניגמר לי האויר.
פעם אחת היצלחתי להגיע אבל התיבה נורא אבל נורא כבדה.
אבא שלי נסה אבל לא היצלח.
אני ממליצה לכם לכו לים המלח ותביאו אוהל.
היה כיף אני לא משקרת.
הסוף

2 תגובות:

  1. לויטה,
    מה שכתבת זה מאוד יפה וגם התמונה שלך :מ-ה-מ-מ-ת תלמדי אותי איפה לקחת את התמונה היא יפה מאוד הבלוג שלך מאוד יפה אפילו קצת יותר ממני!.
    ממני חברתך ילנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    השבמחק
  2. בהחלט אחד מהמקומות היותר מומלצים כיום בשביל לבלות בהם ולהעביר בהם חופשה מהנה ומפנקת במיוחד.

    שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך

    www.deadsea-hotelz.co.il

    השבמחק